Замовлення обробляються та доставляються по Україні після оплати.

 

Оплата замовлення

Вы можете оплатити замовлення:

  • онлайн банківською платіжною картою VISA або MasterCard.

  • онлайн через інтернет-банкінг Приват24.
  • готівкою в терміналах ПриватБанку.

Оплата післяплатою недоступна.

 

Онлайн оплата платіжною картою VISA або MasterCard

Після оформлення замовлення ви будете перенаправлені на сайт безпечних платежів платіжної системи Liqpay від ПриватБанку. Введіть дані вашої карти та підтвердіть платіж.

Безпека платежів забезпечена платіжною системою. Ми не отримуємо дані вашої карти. Платіж оброблюється на стороні платіжної системи.

 

Онлайн оплата через інтернет-банкінг Приват24

Це швидкий та зручний спосіб оплати для клієнтів ПриватБанку, зареєстрованих в системі інтернет-банкінгу Приват24. Введення даних платіжної картки потрібно.

Після оформлення замовлення, ви будете перенаправлені на сайт безпечних платежів платіжної системи Liqpay від ПриватБанку. Виберіть спосіб Приват24. Увійдіть в Приват24 і підтвердіть платіж.

Безпека платежів забезпечена системою Приват24. Ми не отримуємо ваші дані для входу і дані вашої карти. Платіж оброблюється на стороні Приват24.

 

Оплата готівкою в терміналах самообслуговування ПриватБанку

Ви можете оплатити замовлення готівкою в терміналах самообслуговування ПриватБанку по всій Україні. Введення даних платіжної картки не потрібно.

Після оформлення замовлення, ви будете перенаправлені на сайт безпечних платежів платіжної системи Liqpay від ПриватБанку. Виберіть спосіб Готівка. Вкажіть номер мобільного телефону. За номером буде закріплений електронний рахунок на суму замовлення, який можна оплатити протягом 3 діб.

Для оплати рахунку в терміналі введіть номер мобільного телефону. Дотримуйтесь підказок терміналу. Виберіть рахунок створений для вашого замовлення та оплатіть його готівкою.

Неоплачений електронний рахунок автоматично видалится через 3 доби. Якщо ви не встигли оплатити замовлення, зайдіть на нашому сайті в ваш Особистий кабінет - Замовлення. Виберіть Оплатити замовлення. Ви будете перенаправлені на сайт безпечних платежів платіжної системи, де зможете створити новий рахунок для оплати готівкою в терміналах.

Безпека платежів забезпечена ПриватБанком. Ми не отримуємо ваші дані для входу і дані вашої карти. Платіж оброблюється на стороні банку.

Знайти найближчий термінал >

 

 

Доставка замовлення

Замовлення, оформлене та оплачене до 22:00  в робочі дні, буде відправлене наступного дня.

Замовлення, оформлене та оплачене у вихідні та святкові дні, буде відправлене найближчого робочого дня.

 

Замовлення доставляються по всій Україні службою доставки Нова Пошта або кур'єром на вашу адресу.

Отримати замовлення ви зможете у відділенні служби на ваш вибір, поштоматі Нова пошта або ПриватБанку. Також ви зможете замовити у Нова пошта доставку кур'єром на вашу адресу.

Термін доставки 1-3 дні після відправки. Вартість, розраховується за тарифами Нова Пошта. В середньому 35 - 65 грн. Доставка оплачується одержувачем. У випадку, якщо сума замовлення складає 600 грн та більше, доставка безкоштовна.

Знайти найближче відділення або поштомат ви можете на сайті Нова пошта, в мобільному додатку або зателефонувавши до контакт-центру за телефоном 0 800 500 609 (безкоштовно для абонентів національних операторів зв'язку).

 

Після відправки вашого замовлення, ви отримаєте СМС з номером експрес-накладної відправлення та орієнтовною датою доставки. Коли посилка з замовленням буде доставлена, Нова пошта відправить вам СМС-повідомлення.

 

Отримання замовлення в відділенні

Підготуйте паспорт або інший документ, за яким співробітник відділення зможе вас ідентифікувати як одержувача. Огляньте товар. Перевірте його цілісність, відповідність замовленню та експрес-накладній. Якщо товар в порядку, оплатіть послугу доставки в відділенні.

Детальніше >

 

Отримання замовлення в поштоматі

Почтомат

Поштомат - це автоматичний поштовий термінал самообслуговування, в якому ви зможете отримати ваше замовлення. Поштомати встановлені у відділеннях Нова пошта, ПриватБанку та інших публічних місцях.

Почтомат схожий на камеру зберігання з комірками. Посилка з вашим замовленням буде знаходитися в одній з комірок. Для отримання замовлення документи не знадобляться, ви отримаєте СМС з кодом відкриття комірки.

Детальніше >

 

Якщо товар не в порядку або не відповідає замовленню

Повідомте про це співробітнику відділення. У вас є право відмовитися від посилки.

Якщо отримуєте посилку в поштоматі Нова пошта, повідомте співробітнику відділення або в контакт-центр за телефоном 0 800 500 609 (безкоштовно для абонентів національних операторів зв'язку).

Якщо отримуєте посилку в поштоматі ПриватБанку, повідомте в контакт-центр за номером 3700 (безкоштовно з мобільного).

Рекомендуємо зробити кілька фото, щоб зафіксувати стан посилки та товару в момент отримання.
Якщо ви вирішили відмовитися від посилки, будь ласка, повідомте нам на ел. пошту coffeeshop.onelove@gmail.com . Коротко опишіть ситуацію та причину відмови. Додайте зроблені фото.

 

Як відстежити доставку замовлення після відправки?

Нова пошта повідомляє про статус доставки по СМС.

Ви можете дізнатися статус самостійно будь-яким способом:

1. Зателефонуйте c телефону одержувача в контакт-центр Нова пошта 0 800 500 609 (безкоштовно для абонентів національних операторів зв'язку).

2. Надішліть СМС на номер 4404 з номером експрес-накладної відправлення.

3. На сайті Нова пошта.

4. Через мобільний додаток.

 

Як отримати замовлення в іншому відділенні?

Замовте у Нова пошта послугу Переадресування. Послуга передбачає зміну адреси доставки вже оформленого відправлення в межах одного населеного пункту або країни. Нова пошта доставить посилку з вашим замовленням на вказану вами адресу кур'єром або в відділення на ваш вибір.

Ви можете замовити послугу самостійно будь-яким способом:

1. Зателефонуйте з телефону одержувача в контакт-центр Нова пошта 0 800 500 609 (безкоштовно для абонентів національних операторів зв'язку).

2. На сайті Нова пошта.

3. Через мобільний додаток.

4. В будь-якому відділенні.

 

Куди звернутися з питанням в нестандартній ситуації?

Напишіть нам на ел. пошту coffeeshop.onelove@gmail.com .

 

Як залишити відгук або пропозицію?

Ми будемо вдячні вам за будь-які відгуки та пропозиції. Не завжди є можливість відповісти на кожен з них. Але всі вони будуть уважно вивчені нами. Ви будете почуті.

Відгук про товар, можна залишити на сторінці товару на нашому сайті або надіслати ел. пошту coffeeshop.onelove@gmail.com .

Відгуки та пропозиції з інших питань надсилайте на ел. пошту coffeeshop.onelove@gmail.com .

 

Контакт-центр Нова пошта
0 800 500 609 (безкоштовно для абонентів національних операторів зв'язку).

 

Контакт-центр ПриватБанку
3700 (безкоштовно з мобільного).

СохранитьСохранить